Є | І | А | Б | В | Г | Д | Е | Ж | З | И | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ю | Я |

Словник економiчних термiнiв :: детальніше про термін "Адміністрація"


Детальний опис терміна "Адміністрація":


Адміністрація - (від лат. Administratio управління, керівництво) - керівництво фірми, підприємства, організації, апарат управління; коло осіб, уповноважених здійснювати оперативне управління, виступати в якості юридичної особи, офіційно представляти організацію , установа. До адміністрації підприємства, фірми прийнято відносити керівника фірми (президента), його заступників (віце-президентів), виконавчих директорів, головного бухгалтера, провідних менеджерів.



Можливо Вам будуть цікаві такі терміни:

Адвалорні мита
Адвалорні мита - (від лат. Ad valorem по ціні, за...

Андеррайтинг
Андеррайтинг - (від англ. Underwriting-підписання) поширений метод розміщення цінних паперів...

Аномальний світч
Аномальний світч - (англ. switch перехід, перемикання) - перекидання інвестицій...

Актив, активи
Актив, активи - (від лат. Activus дієвий) - 1) сукупність...

Аварійний комісар
Аварійний комісар - юридична або фізична особа, до послуг якого...