Є | І | А | Б | В | Г | Д | Е | Ж | З | И | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ю | Я |

Словник економiчних термiнiв :: детальніше про термін "Адміністрація"


Детальний опис терміна "Адміністрація":


Адміністрація - (від лат. Administratio управління, керівництво) - керівництво фірми, підприємства, організації, апарат управління; коло осіб, уповноважених здійснювати оперативне управління, виступати в якості юридичної особи, офіційно представляти організацію , установа. До адміністрації підприємства, фірми прийнято відносити керівника фірми (президента), його заступників (віце-президентів), виконавчих директорів, головного бухгалтера, провідних менеджерів.



Можливо Вам будуть цікаві такі терміни:

Арбітражний комітет
Арбітражний комітет - орган, що призначає арбітрів для вирішення суперечок...

Альпарі
Альпарі - (від італ, al pan, alla pan нарівні, порівну)...

Аудиторський ризик
Аудиторський ризик - об`єктивно існуюча ймовірність допущення можливих неточностей і...

Акредитив
Акредитив - (від лат. Accredo довіряю) - 1) грошовий банківський...

Акції-двійники
Акції-двійники - акції двох юридично незалежних акціонерних товариств, чиїми власниками...