Є | І | А | Б | В | Г | Д | Е | Ж | З | И | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ю | Я |

Словник економiчних термiнiв :: детальніше про термін "Адміністрація"


Детальний опис терміна "Адміністрація":


Адміністрація - (від лат. Administratio управління, керівництво) - керівництво фірми, підприємства, організації, апарат управління; коло осіб, уповноважених здійснювати оперативне управління, виступати в якості юридичної особи, офіційно представляти організацію , установа. До адміністрації підприємства, фірми прийнято відносити керівника фірми (президента), його заступників (віце-президентів), виконавчих директорів, головного бухгалтера, провідних менеджерів.



Можливо Вам будуть цікаві такі терміни:

Актуаріат
Актуаріат - методи використання статистики та теорії ймовірностей у страхуванні...

Асс
Асс - (лат. as, assis) давньоримська мідна монета, вага якої...

Арбітраж
Арбітраж - (франц. arbitrage) 1) спосіб вирішення спорів шляхом звернення...

Аутсайдер
Аутсайдер - (англ. outsider сторонній) - 1) компанія, підприємство будь-якої...

Автоматизовані інформаційні системи
Автоматизовані інформаційні системи - людино-машинні системи для збору, зберігання, накопичення,...